თუ თანხა ანგარიშიდან შენგან დამოუკიდებელი მიზეზით ჩამოიჭრება ან ბანკომატის/პოს ტერმინალის ხარვეზი გამოიწვევს არასწორს შედეგს, დანაკარგს ბარათის დაცვის დამატებითი სერვისი აგინაზღაურებთ შესაბამისი პაკეტით გათვალისწინებული ლიმიტების ფარგლებში.
ბარათის ტიპები:
- სადებეტო პლასტიკური ბარათი
- ციფრული ბარათი
- საკრედიტო ბარათი
მომსახურების პაკეტები:
- სტანდარტ პაკეტი - 5 ლარი
- პრემიუმ პაკეტი - 10 ლარი
სერვისის საფასური მოიცავს 1 წლიან პერიოდს. ყოველი მომდევნო წლის საფასური ანგარიშიდან ჩამოიჭრება ავტომატურად, მომსახურების რეგისტრაციის თარიღში.
- ერთ ბარათზე დასაშვებია მხოლოდ ერთი მომსახურების პაკეტის რეგისტრაცია
- რეგისტრაციის არხი - ბანკის სერვის ცენტრი
- მომსახურების ვადა - ბარათის ვადის ამოწურვამდე
- თანხის ანაზღაურების ლიმიტები:
სტანდარტ პაკეტი
- ჩიპიანი ბარათით პინ კოდის ან ჩიპის გარეშე განხორციელებული უკანონო ტრანზაქციის მაქსიმალური ლიმიტი 3000 ლარი;
- ინტერნეტის საშუალებით მესამე პირის მიერ შესრულებული უკანონო გადახდა, ანაზღაურების მაქსიმალური ლიმიტი 700 ლარი;
- პინის გარეშე შესრულებული უკონტაქტო ტრანზაქციის მაქსიმალური ლიმიტი 200 ლარი.
პრემიუმ პაკეტი
- ჩიპიანი ბარათით პინ კოდის ან ჩიპის გარეშე განხორციელებული უკანონო ტრანზაქციის მაქსიმალური ლიმიტი 5,000 ლარი;
- ინტერნეტის საშუალებით მესამე პირის მიერ შესრულებული უკანონო გადახდა, ანაზღაურება მაქსიმალური ლიმიტი 1000 ლარი;
- პინის გარეშე შესრულებული უკონტაქტო ტრანზაქციის მაქსიმალური ლიმიტი 500 ლარი.
- ოპერაციის გასაჩივრების არხი - ფილიალი/სერვის ცენტრი/დისტანციური მომსახურების ცენტრი
- გასაჩივრების ვადები - ტრანზაქციის აღმოჩენისთანავე/არაუგვიანეს ოპერაციის შესრულებიდან 13 თვისა
- ერთი ბარათის შემთხვევაში ანაზღაურებას ექვემდებარება მხოლოდ ერთი უკანონოდ შესრულებული ოპერაცია, ანაზღაურების ლიმიტის ფარგლებში
- გასაჩივრების განაცხადის განხილვის ვადები - განაცხადის დაფიქსირებიდან 3 სამუშაო დღის ვადაში და თანხის ანაზღაურდება მოხდება 55 სამუშაო დღის განმავლობაში
ბანკს არ ეკისრება კლიენტის/ბარათის მფლობელის მიერ გასაჩივრებული ოპერაციის თანხის ანაზღაურების ვალდებულება, თუ:
- ბარათის მფლობელმა არ უზრუნველყო დაკარგული/მოპარული ბარათის დაბლოკვა
- კლიენტმა დამდგარი საეჭვო/უკანონო ფაქტის შესახებ განაცხადი არ დააფიქსირა დადგენილ ვადაში
- ბანკის მხრიდან რაიმე სახით დგინდება ბარათის მფლობელის მხრიდან არაკეთილსინდისიერი/თაღლითური ქმედება ან განზრახ ბრალეულობა
- ბარათი გამოყენებულ იქნა ბარათის მფლობელის ნებართვით მესამე პირის მიერ ან/და ბარათის მფლობელის ახლობლის/ოჯახის წევრის მიერ
- ბარათით განხორციელებული თანხის მოცულობა, აღემატება მომსახურების პირობებით დადგენილი ლიმიტის მოცულობას
- ოპერაცია შესრულდა მომსახურების გაუქმების შემდეგ